0622525811 info@omnisense.nl

Maak van service een volwaardig product

gastvrijheid

Het service element wordt vaak onderschat. Een goede service
is voor een klant de kers op de taart. Het is tevens voor u een
eerste aanzet tot een vervolgaankoop of upsell.

vóór de aankoop
Deel uw kennis. Vakbekwaamheid wordt nog steeds erg gewaardeerd.
Geef daar tijdens het aankoopproces blijk van door de klant eerlijk
van advies te dienen, te demonstreren of alternatieven aan te reiken. Veel klanten vinden
achtergrondinformatie (aandacht) interessant.

bij de aankoop
Verras en geef eens iets extra’s. Dat kan iets kleins zijn, iets wat de klant
niet had verwacht, monsters van een nieuw product, een uitnodiging voor
een evenement, een gratis kopje koffie (bij een collega ondernemer)
of extra punten op de spaarkaart.Ga hier gerust creatief mee om,
het zal gewaardeerd worden.

na de aankoop
Onderhoud contact. Tevreden klanten zijn graag bereid om hun
e-mailadres af te staan om nieuws van u te ontvangen. Een goede
klantendatabase stelt u in staat ook via internet persoonsgerichte
verkoopacties te houden.