0622525811 info@omnisense.nl

Laat géén kansen verloren gaan.

Mobiele consument

Richt u actief met uw communicatie op de consumenten die zich oriënteren en beslissingen nemen (kopen) via hun mobieltje of tablet. Maak het hen gemakkelijk met goed online servicebeleid. Online consumenten hebben zo hun eigen vragen:

De mobiele consument is het hele jaar door, dag en nacht op zoek.

Geef ze een warm welkom.

Mobile Marketing
Meer dan 90% van de top 500 adverteerders heeft in 2016 Mobile Marketing ingezet als onderdeel van hun marketing communicatiestrategie.
Bij MKB ondernemers ligt dat percentage nog steeds gevoelig lager. Het begrip Mobile Marketing doet bij 75% zelfs geen bellen rinkelen, laat staan dat er op de mobiele gebruiker gerichte actie wordt ondernomen. Dat hierdoor kansen worden gemist mag duidelijk zijn, omdat meer dan 90% van de Nederlandse consumenten zich
oriënteert via mobiele apparaten.

Hoe zit het met verzendkosten, betaling en hoe snel is het product in huis? Kan ik het überhaupt online bestellen of moet ik naar de winkel en kan ik dan in de buurt (gratis) parkeren? Voor de online
bezoeker belangrijke vragen, waar u met uw communicatie nét het verschil mee kan maken, wat weer doorslaggevend kan zijn voor de aankoopkeuze.

Mobiel internet geeft ook nog eens exclusieve nieuwe mogelijkheden. Informatie is bijvoorbeeld makkelijk deelbaar. Stimuleer dit! In uw traditionele media zoals folders, advertenties en bladen is
(door een URL of QR code) relatief eenvoudig de brug te maken naar aanvullende online informatie of uw webwinkel.