QR codes zijn ook voor jou GOUD waard

Meld je aan voor gratis advies op maat

Waarom zetten wereldbedrijven en organisaties QR codes in en jij nog niet?

QR codes zijn goud waard en worden op allerlei manieren ingezet om de beleving van de mobiele klant te versterken.

Niets werkt beter dan met een QR code vanaf klassieke media snel en gemakkelijk aanvullende en verrijkte informatie aanbieden op de smartphone van de klant.

Door:

  • Informatie in tekst, beeld of geluid.
  • Apps, documenten of coupons te laten downloaden,
  • actiereclame te maken voor een product of dienst,
  • direct aankopen te laten doen,
  • te laten inschrijven en toegang te verlenen tot een evenement,
  • een betaling te laten uitvoeren, enzovoort.

Altijd waardevol

Iedereen kan snel en eenvoudig een QR code aanmaken en publiceren. Dat is geen probleem. Het gaat erom dat de QR code altijd waarde toevoegt voor de consument. Anders gaat het mis.

Maatwerk

Elke onderneming is anders, heeft zijn eigen doelgroep en middelen om die doelgroep te bereiken. Wij zorgen ervoor dat jouw gebruikte QR code ALTIJD meerwaarde biedt…

 

Snelheid – Gemak – Beleving

Wil je weten hoe ook jij de QR code succesvol kan inzetten?

Meld je dan vóór 31/12 aan voor een gratis advies op maat

1 + 13 =

Wat steek je op van het advies?

  1. Op welke manieren je de QR code succesvol inzet
  2. Welke media je kunt inzetten en welke het beste scoren
  3. Wat je moet doen om de klant te laten scannen
  4. Waaraan de content moet voldoen
  5. Het grote verschil tussen gratis en betaalde QR code maaksoftware
  6. Hoe je een QR code herkenbaar maakt met eigen branding
  7. Hoe je de resultaten van een campagne kunt meten