Copy & Webtekst

Schrijven en laten schrijven

Ken de taal

Communiceer jij in de taal van je doelgroep?
Schrijven van duidelijke, boeiende en overtuigende teksten kan lastig zijn. Net als je core business in klare taal te omschrijven.

Toch is het buitengewoon belangrijk dat je hier tijd voor maakt en met rake tekst (en beeld) communiceert naar je doelgroep.
In de informatieoverload die mensen online en offline ervaren wil je opvallen, de aandacht van je doelgroep trekken, toch!

Wij helpen met het (laten) schrijven van aansprekende Nederlandse teksten voor websites, folders, flyers, brochures, vragenlijsten, social media, visitekaartjes, nieuwsbrieven en nog veel meer.

Voor dat doel hebben we een aantal gerenommeerde bedrijven gevonden die je daarbij perfect kunnen helpen.

Copy Robin

CopyRobin is een zogenoemde ‘Service as a Service’. Dat wil zeggen dat je als abonnee voor een vast bedrag per maand altijd (tijdens kantooruren) kunt beschikken over professionele (eind)redacteuren en copywriters.

go robin

Klemtoon Media

Als je Klemtoon Media inschakelt weet je zeker dat er met liefde aan jouw vindbaarheid gewerkt wordt. We stemmen onze werkzaamheden af op jouw wensen. Met andere woorden: we leggen de klemtoon waar jij dat wilt.

go klemtoon

Bureau Dubbelstraat

het communicatiebureau dat sinds de eeuwwisseling (journalistieke) teksten en redactionele vormgeving verzorgt. Voor opdrachtgevers als Reed Elsevier, Triagilitas, Novema en LTO zijn we bij honderden bedrijven en organisaties over de vloer geweest.

go dubbelstraat

Aartjan van Erkel

Je schrijft artikelen op je website of je blog. Daar steek je liefde en tijd in, alleen je krijgt er weinig bezoekers en aanvragen voor terug.

Aartjan van Erkel (1970) is online copywriter, trainer en auteur van de bestsellers MAAK ZE GEK!

go aartjan

IMU

Ontdek de kracht van copywriting, hier leer je hoe je goede verkoopteksten voor je website en advertenties kunt schrijven zonder dat je een geboren schrijver hoeft te zijn!

go imu

Winst

Ook als je geen geboren schrijver bent kun je wel degelijk hele goede verkopende teksten schrijven door simpelweg copywriting kennis en technieken te gebruiken. Zo kun je bijvoorbeeld de AIDA formule gebruiken als rode draad in je tekst.

go winst