0622525811 info@omnisense.nl

NIEUWS

QR code stof tot nadenken

De QR code wint weer aan populariteit. En niet voor niets. De techniek is in de loop van de afgelopen jaren aanzienlijk verbeterd. Zo zijn smartphones sneller geworden en uitgerust met veel betere camera’s. Een aparte QR code scanner downloaden is bij de nieuwere...

read more

Quick Respons code helemaal terug

Waarom de QR code voor u en uw interessegroepen van toegevoegde waarde is? De QR code anno 2018 staat weer volop in de schijnwerpers en is de belangstelling voor informatievoorziening of marketing via de QR code op smartphones weer helemaal terug. Wat ging er mis?...

read more

LinkedIn nu ook met QR code

Nu biedt ook LinkedIn QR code functionaliteit Ideaal om via je smartphone of tablet bij vergaderingen, beurzen, workshops, seminars en dergelijke snel je LinkedIn profiel te delen met anderen.   Met deze nieuwe functie schaart LinkedIn zich in het rijtje van alle...

read more

Eérste indruk, éérste kans

Ook al wordt het vaak ontkend; mensen beoordelen mensen éérst op hun uiterlijk. Onbewust en in een split second beoordelen we mensen, maken een profiel aan en hebben er een mening over. Dat gebeurt gewoon, of je dat wil of niet. Het eerste wat gezien en beoordeeld...

read more

Topondernemers gebruiken QR code

Dit artikel werd eerder geplaatst in Marketingfacts op 06-12-2017 De ontwikkelingen in Zuidoost Azië en met name China zijn voor mij aanleiding geweest nader onderzoek te doen naar de ontwikkelingen van de QR code. Daarnaast heeft het me geholpen actueel materiaal te...

read more

Podcast: Nieuwe Marketingtool?

Nieuwe loot aan de Marketingboom Met de digitale podcast is het opnameprobleem van oudere geluidsdragers als het cassettebandje en de CD opgelost en de distributiemogelijkheden eenvoudig en groot. Dat maakt de podcast tot een interessant (nieuw) communicatiemiddel...

read more

Marketing uit of in het slop

De consument zweeft en lijkt totaal onverschillig geworden voor je marketing activiteiten Herken je dat? Sociale media en mobiel internet hebben de keuze voor het beste communicatiekanaal om die zwevende consument met een reclameboodschap op het juiste moment te...

read more

Wat is een QR code?

Een QR code is niet meer dan een hulpmiddel om informatie in tekst, beeld en geluid op internet  toegankelijk te maken vanaf klassieke media zoals: folders, flyers, advertenties, affiches, stoepborden, winkelruiten, e.d. Ook beeldschermen lenen zich prima om via de QR...

read more

Zomerdip?

Laat je nakijken! Iedereen is op vakantie. De horeca draait op volle toeren, maar dienstverleners moeten het door gebrek aan clienteel rustig aan doen of hebben wellicht ook zelf voor de broodnodige rust gekozen. Retailers maken de balans op en bereiden zich voor op...

read more

LEUK

Hoeveel meer wil je hebben dan een LEUK als waardering voor je merk, dienst of product? Plezierig, aangenaam, aardig, amusant, behaaglijk, charmant, fijn, gelukkig, gemakkelijk, genoeglijk, gezellig, goed, grappig, jofel, lekker, lollig, plezant, prettig, vermakelijk,...

read more