Marketing Communicatie Monitor
“In amper 3 uur marketing communicatie up to date.” Maak een afspraak!Niet voor watjes!
Beter presteren door de Omnisense Marketing Communicatie Monitor
Dan weet je snel waar je staat!
Met een mooie zaak, aantrekkelijke spullen en scherpe prijzen alleen ben je er niet.
Opvallen door evenwichtige communicatie met je doelgroep brengt meer klanten naar je zaak en laat je meer verkopen.
Weet hoe het zit
Je zet verschillende media in om je zaak onder de aandacht van je doelgroep te brengen. Maar zijn die media nog wel effectief? Doen ze wat ze beloven? Staan de kosten wel in verhouding tot de opbrengst? Verkoop je beter?
Een onafhankelijke communicatiegeneralist als Omnisense met meer dan 35 jaar ervaring naar je performance laten kijken en klip-en klaar advies krijgen waardoor je direct beter opvalt en meer verkoopt?
Zo gek nog niet, toch?
Omnisense maakt beter opvallen en verkopen ook voor jou mogelijk.
Met de Omnisense Marketing Communicatie Monitor weet je precies wat je moet doen en beter kunt laten. De Monitor en het daaraan verbonden advies levert gegarandeerd meer op dan de kosten van de geringe investering.
Geen enkel risico
Mocht in de inventarisatiefase blijken dat er géén of te weinig verbeterpunten zijn, géén probleem. Dan betaal je niets. Zelfs als de voorgestelde verbeterpunten in fase 3 niet bevallen, dan krijgt je de investering gewoon terug.
Neem daarom contact met ons op voor het maken van een afspraak:
Meld je hier aan voor de monitor
Een echte aanrader
“In amper 3 uur mijn marketing communicatie up to date.”
“Onze gasten verwachten de beste kwaliteit en dat krijgen ze ook. Het gevolg: mond-tot-mondreclame. De kroon op ons werk.
Maar hoe draag je die verworvenheid verder uit? Hoe benut je die positie? Welke middelen zet je daarvoor in en hoe?
Met het Monitor programma van Omnisense krijg je in korte tijd en op een plezierige en eenvoudige manier antwoord op die vragen. Bovendien laat Omnisense ontdekken hoe je on- en offline marketingcommunicatie effectiever kunt inzetten.
De Omnisense Marketing Communicatie Monitor bestaat uit 3 stappen:
1. Een inventariserend gesprek over de wijze waarop je marketing communicatie nu is ingericht. (offline en online) Duur ca. 1,5 uur.
2. Op basis van de inventarisatie doet Omnisense onderzoek en formuleert een verbeteringsvoorstel.
3. Een afsluitend onderhoud waarin verbeteringsvoorstellen worden voorgelegd en toegelicht. Duur ca. 1,5 uur*.
(*inclusief offline + 1,5 uur)
Vrijheid, blijheid
Je kiest, afhankelijk van het geboden advies, zelf wat en wie je een en ander laat uitvoeren of dat je de verbeteringen in eigen beheer uitvoert.
Beter opvallen, meer- en beter verkopen?
Omnisense ondersteunt ook jou graag bij het bepalen en eventueel uitvoeren van je marketing communicatiestrategie, met advies, personal coaching-of trainingprogramma’s.
We staan je met raad en daad terzijde en helpen je graag bij het maken van de juiste keuzen.
De investering
marketing communicatie
ORIENTATIE- Marketing Communicatie gaat behalve over verstandige dingen doen en verkeerde dingen laten, vooral ook om gevoel en emotie. Reden waarom we eerst een kopje koffie drinken met onze klanten en bekijken of er voldoende vertrouwen is om samen de diepte van de Monitor in te gaan.
marketing communicatie
MONITOR (online)- In dit programma bekijken we waar je staat met online marketing communicatie. Hierin worden alle facetten van online communicatie geïnventariseerd, geanaliseerd en worden verbetervoorstellen gedaan.
marketing communicatie
MONITOR (online & offline)- In dit programma bekijken we waar je zowel online- als offline staat met marketing communicatie. Hierin worden alle facetten van online- en offline communicatie geïnventariseerd, geanaliseerd en worden verbetervoorstellen gedaan.
- Het grote voordeel van dit programma is dat zowel online- als offline communicatie actieviteiten worden geoptimaliseerd en met elkaar in evenwicht gebracht.
Waar kunnen wij je mee helpen?













