Advies Monitor

“In amper 3 uur marketing communicatie up to date.” Maak een afspraak!

Beter presteren door de Omnisense Advies Monitor

Dat je het maar weet!

Met een mooie zaak, aantrekkelijke spullen en scherpe prijzen alleen ben je er niet.

Opvallen door evenwichtige communicatie met je doelgroep brengt meer klanten naar je zaak en laat je meer verkopen.

Weet hoe het zit

Je zet verschillende media in om je zaak onder de aandacht van je doelgroep te brengen. Maar zijn die media nog wel effectief? Doen ze wat ze beloven? Staan de kosten wel in verhouding tot de opbrengst? Verkoop je beter?

Een onafhankelijke communicatiespecialist als Omnisense naar je performance laten kijken en klip-en klaar advies krijgen waardoor je direct beter opvalt en meer gaat verkopen?

Zo gek nog niet, toch?

Omnisense maakt beter opvallen en verkopen ook voor jou mogelijk.

Met de Omnisense Advies Monitor weet je precies wat je moet doen en beter kunt laten. De Monitor en het daaraan verbonden advies levert gegarandeerd meer op dan de kosten van de geringe investering.

Geen enkel risico

Mocht in de inventarisatiefase blijken dat er géén of te weinig verbeterpunten zijn, géén probleem. Dan betaal je niets. Zelfs als de voorgestelde verbeterpunten in fase 3 niet bevallen, dan krijgt je de investering gewoon terug.

Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak:

Aanmelding monitor

13 + 9 =

Een echte aanrader

“In amper 3 uur mijn marketing communicatie up to date.”
“Onze gasten verwachten de beste kwaliteit en dat krijgen ze ook. Het gevolg: mond-tot-mondreclame. De kroon op ons werk.

Maar hoe draag je die verworvenheid verder uit? Hoe benut je die positie? Welke middelen zet je daarvoor in en hoe?

Met het Monitor programma van Omnisense krijg je in korte tijd en op een plezierige en eenvoudige manier antwoord op die vragen. Bovendien laat Omnisense ontdekken hoe je on- en offline marketingcommunicatie effectiever kunt inzetten.

Dirk Jan van Weezel

Directeur, Jachthaven "De Schapenput"

De Omnisense Monitor bestaat uit 3 stappen:

1. Een inventariserend gesprek over de wijze waarop je marketing communicatie nu is ingericht. (offline en online) Duur ca. 1,5 uur.

2. Op basis van die inventarisatie doet Omnisense onderzoek en formuleert een verbeteringsvoorstel.

3. Een afsluitend onderhoud waarin verbeteringsvoorstellen worden voorgelegd en toegelicht. Duur ca. 1,5 uur.

Vrijheid, blijheid

Je kiest afhankelijk van het geboden advies zelf wat en wie je een en ander laat uitvoeren of dat je de verbeteringen in eigen beheer uitvoert.

Beter opvallen, meer- en beter verkopen?

Omnisense ondersteunt ook jou graag bij het bepalen en eventueel uitvoeren van je communicatiestrategie, met personal coaching-of trainingprogramma’s.

We staan je met raad en daad terzijde en helpen je graag bij het maken van de juiste keuzen.